Vote pour le budget 2015 et élection du nouveau trésorier

Ce vote porte sur deux questions :

·         Approuvez-vous le budget 2015 (prendre connaissance des principaux éléments budgétaires présentés lors de l’AG) ?

·         Election du nouveau trésorier de l’association : 1 candidate, Madame Natalia POLISCHUK

Un seul vote sera pris en compte par famille (en cas de vote simultané des deux parents, seul celui du premier responsable sera pris en compte).

Vous aurez la possibilité de prendre part au vote dès réception de ce message et jusqu’au vendredi 19 décembre 2014 à 12h.

Pour voter, merci de cliquer sur le lien ci-dessous :

Vote électronique assemblée générale du 03 décembre
Les résultats seront proclamés très rapidement après le dépouillement des votes.

Це голосування стосується двох питань:

·         Чи погоджуєтеся Ви з проектом бюджету 2015 (ознайомитися з основними положеннями бюджетного проекту, представленого на Загальних зборах) ?

·         Вибори нового казначея Асоціації : 1 кандидат пані Наталія ПОЛІЩУК

Дозволяється лише одне право голосу на родину (у випадку, якщо двоє батьків проголосують, зараховується голос першої відповідальної особи).

Ви зможете проголосувати з моменту отримання даного повідомлення до 12:00 п’ятниці 19 грудня 2014р.

Щоб проголосувати, натисніть на посилання, подане нижче.

Результати будуть оголошені одразу після підрахунку голосів.

Електронне голосування від Загальних зборів 3 грудня 2014р

Comments are closed.