Les résultats du vote électronique / Результати електронного голосування

2546Le 10 juin dernier, lors de l’assemblée générale des parents d’élèves, en présence de Monsieur l’Ambassadeur de France en Ukraine, l’ordre du jour a permis de traiter les points suivants :

Загальні батьківські збори від 10 червня за участі пана Посла Франції в Україні. Порядок денний:

• Nouveau projet immobilier : présentation et vote
  • Point sur la rentrée 2015
  • Bilan financier 2014
  • Fonds de solidarité 2015/2016 (vote)
  • Révision des tarifs (vote)
  • Election de deux nouveaux membres au conseil d’administration (appel à candidatures)
  • Новий проект нерухомості: презентація та голосування
  • Ситуація на вересень 2015р
  • Фінансовий звіт за 2014 рік
  • Фонд фінансової допомоги на 2015/16н.р. (голосування)
  • Перегляд тарифів за навчання (голосування)
  • Обрання двох нових членів до складу Правління (пошук кандидатур)

A l’issue de l’assemblée, comme le prévoient les nouveaux statuts, un vote électronique a été organisé et les parents d’élèves ont été appelés à se prononcer sur quatre questions. Vous trouverez ci-dessous le détail des résultats du vote. / Після проведення загальних зборів, як це передбачено у новому статуті школи, чотири питання було винесено на електронне голосування для волевиявлення батьків учнів.Нижче Ви знайдете деталі результатів голосування.

• Nombre de familles inscrites : 263
  • Nombre de familles ayant pris part au vote (jetons utilisés) : 164
  • Quorum : 132
  • Кількість зареєстрованих сімей: 263
  • Кільксть сімей, які взяли участь у голосуванні (кількість використаних паролей): 164

Approuvez-vous la révision des tarifs 2015/2016 proposée par le comité de gestion lors de l’assemblée générale du 10/06/2015 ?

Затвердження перегляду тарифів за навчання на 2015/2016 навчальний рік правлінням школи на загальних зборах від 10/06/2015?

tarifs

Réponses / Відповіді Décompte/Кількість відповідей Pourcentage/ Процентне співвідношення
  • Oui / Так
 139  84,76 %
19  11,59 %
  • Sans réponse / Не відповіли
 6  3,6 6%

Approuvez-vous  la mise en place du fonds de solidarité pour l’année 2015/2016 telle que présentée par le comité de gestion lors de l’assemblée générale du 10 juin 2015 ? / Затвердження запровадження фонду допомоги українським сім’ям на 2015/2016 навчальний рік, на засадах які було представлено правлінням школи на загальних зборах від 10 червня 2015 року?

fonds

Réponses / Відповіді Décompte / Кількість відповідей Pourcentage / Процентне співвідношення
  • Oui/ Так
 138  84.15 %
 17  10.37 %
  • Sans réponse / Не відповіли
 9  5.49 %

Approuvez-vous la décision du comité de gestion de répondre à un appel d’offres organisé par la municipalité, permettant à l’école de construire et de devenir propriétaire d’un campus scolaire incluant un complexe sportif sur le terrain situé à Heroiv Stalingrada 10B ? / Затвердження рішення правління школи щодо участі школи у тендері організованому адміністрацією міста, що дозволило б школі побудувати та взяти у власність шкільний кампус зі спортивним комплексом на ділянці за адресою проспект Героїв Сталінграда, 10Б?

obolon

Réponses / Відповіді Décompte / Кількість відповідей Pourcentage / Проуентне співвідношення
  • Oui / Так
 110  67.07 %
 40  24.39 %
  • Sans réponse / Не відповіли
 14  8.54 %

Election de deux nouveaux membres au conseil d’administration pour remplacer Mmes Sophie LAMBROSCHINI, secrétaire, et Nathalie BOBRINSKY, trésorière-adjointe, qui quitteront leurs fonctions à la fin de la présente année scolaire, deux parents se sont portés candidats : Mme CHAMBEYRON et M. FRANCK / Обрання нових членів правління школи замість пані Софі ЛАМБРОСКІНІ, секретаря, та пані Наталі БОБРИНСЬКІ, заступника казначея, які не зможуть виконувати свої обов’язки вже наприкінці навчального року, що триває; кандидатури висунули двоє батьків учнів: пані ШАМБЕЙРОН та пан ФРАНК.

Ont obtenu / Кандидатури Décompte / Кількість відповідей Pourcentage / Процентне співвідношення
  • Agnès CHAMBEYRON
 135  82.32 %